Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Therese :) - 15 juli 2007 16:55

Idag har vi shoppat lite till huset. Vi ska nämligen mura om skorsten så den blir hel och fin- Inte det bästa skick på den just nu-- Vittra sönder mer eller mindre. Så vi var in på K-rauta för att införskaffa lite murstenar och träffade där på en jättesnäll kille som hjälpte till att lasta. Btw, fick dåligt samvete sen.. tror vi glömde att tacka.. (skkämmes tamme faeen, hör till vanligt folkvett att tacka)


Hur som helst, trångt som det var i kör in och lasta på butiken eller va det nu heter.. så står där en bil mitt i vägen och sätter takställl som inhandlats på Biltema. Detta lixom mitt inne i K-rautas butik.. Dumma turister från England kändes det som (eng. registrerad bil) Borde väll kunna fatta att man sätter på takstället utanför och sen åker in och tar det man ska ha... men inte dom. Där stod dom och monterar. När dom fått på takstället så lägger dom upp en skottkärra.. Ojojoj, man slutar aldrig att förvånas.Menfår väll hoppas att dom hade sommarstuga här i området.. för man kan väll inte åka till Sverige för att införskaffa en massa konstiga saker?! Eller?


Sen bar det av till Ica där vi shoppa lite. Gjorde ett fynd där insåg jag när jag kom hem... Köpte nämligen kattgodis som jag hittade i en rea-låda. Halva priset pga. kort datum... Är det kort datum när den utgår 260808?? :D
Mina kissar kommer bli överlyckliga, två till priset av 1 typ :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards