Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 19 april 2007

Av Therese :) - 19 april 2007 15:12

Var in på svenskkassaservice idag och löste ut tre utbetalningar från olika ställen. Men tanken slog mig, även fast jag vet att det är så... fast egentligen inte varför. Så därför ställde jag mannen som satt bakom disken mot väggen med min dumma fundering.


Funderingen löd: Hur kommer det sig att det är okej att ta ut en avgift på 35.-/utbetalning när det varken står på utbetalningslappen eller skylltat någonstans vid luckan/butiken?!


Självklart så kunde killen inte svara på det så jag tyckte att han skulle ta reda på det till nästa gång jag kom och ville ha pengar!


Någon annan som vet???

Av Therese :) - 19 april 2007 08:07

Så bra att sidan här på bloggagratis görs om lite! Tycker absolut att det var på tiden! Börjar att bli lite svårt att hitta igen inläggen när man kommer på att man ska ta reda på något!!!
Dessutom lilla redigeringsmenyn tycker jag är bra!!!!

TACK BLOGGAGRATIS!!! :D


Kilar iväg och skruvar köksskåp..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards