Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

Att mitt humör är på topp kan man knappast säga!!

Av Therese :) - 21 juni 2007 14:52

Snällt att diskriminera! Är det så att man få se skillnad på folk och folk i Sverige egentligen? Jag är as less just. Helst av allt vill jag ha ett nytt jobb idag! Det mesta känns bara dåligt. Om jag kommer till jobbet gör det jag ska och upplyser om det som är fel så då ska jag få ta skit för det och bli diskriminerad!!


Va fan är detta för värld. Hon som ringde till min arbetsplats igår ringde även till chefen idag och tog upp det med honom. Så självklart blev jag inkallad och han berättade för mig att hon hade sagt att om jag hade något problem så skulle jag säga det till henne men alla andra som jobbar på min arbetsplats får säga till vem som helst som jobbar på den arbetsplatsen som hon jobbar. Hur är det med informationen egentligen??


Dessutom framgick det ju även idag att hon hade sagt till tjejen som svarade telefonen igår att, tyckte jag inte att hon skötte sitt jobb så kunde jag ju skicka in en ansökan till hennes tjänst. Hur hon nu kan säga så förstår jag inte. Jag har inte gjort henne ett endaste piss mer än att hon gör att jag blir mer och mer irriterad på henne. Men varför ska jag krusa för henne. Jag ser inte att jag har gjort något fel och isf ska jag bli upplyst om vad jag gjort för fel.


En så liten grej som att jag informerar om hur det ska vara eller rättare sagt sa att det var ett önskemål, kan inte behöva vara såhär stor.

Men det förståss... Jag behöver ju inte ens säga ett hej till dom längre om dom anser att dom inte vill prata med mig för jag är ett problem! Dock tycker jag att dethör till artigheten att man HEJJAR på folk man möter/träffar!


Kanske får man ett nytt jobb någon gång, någon dag på nån plats...

Då kanske dom slipper mig eller så söker jag hennes tjänst och  vem vet, jag kanske lätt skulle konkurera ut henne.

Kanske har hon inget att säga till om då!

HAHAHAHAHA!!!

(Jag är less)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards