Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Therese :) - 14 juni 2007 20:43

Ojojoj, så det har tjatas om att jag ska baka kaka till imorgon..

Hela tiden har det tjatas om att jag ska baka kladdkaka med min nötkräm på... Sen idag så kommer sms av ena tjejen på jobbet. Vi får kladdkaka idag på jobbet du får baka något annat... Hmm.. Har jag lovat 100% att jag ska baka till imorgon, eller? Nå hade tänkt att jag skulle baka en kladdkaka då.. så dom skulle bli nöjda... Sen så skriver Sara att dom inte längre ska ha kladdkakan utan jag skulle baka något annat.. sen så en annan tjej på jobbet skriver att dom väntar på kladdkakan imorgorn..

Hmms.. Hur ska dom ha det?


 Nu ska jag snart till grannen och äta nybakade bullar! Mums! =D

Av Therese :) - 14 juni 2007 09:49

Förbannat vilket sendrag jag fíck inatt. Ojoojojj! Ajajaj. Förbannat vad ont det gjorde. Kan inte förstå varför? Är man kanske en kärring?! Eller varför får man sendrag? Äh, orkar inte ta reda på..

Men konstigt är det allt att man kan få det mitt i natten när man ligger och sover, då borde väll kroppen vara avslappnad? Eller?

Enligt min farfar minns jag va han sa när jag va liten och pratade med mamma. Så skulle man ha en bordskniv under madrassen, skulle tydligen hjälpa!?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards