Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 12 september 2006

Nu glänser blå faran!

Av Therese :) - 12 september 2006 22:26

Efter jobbet idag så åkte jag hem till mamma, pappa och syrran samt djuren förståss och tvättade bilen min. Var inte speciellt fin efter att jag haft den som katternas klätter träd. Men vet dock inte hur ren den blev och om alla repor som såg ut att vara gick bort. Men jag hoppas! Håller tummarna till imorgon!Tänkte att jag skulle komma hem lite tidigare än vad jag gjorde men när jag skulle därifrån så hade grannen parkerat en lastbil mitt över vägen *grrrrh* Så det blev till att backa och backa. För att sedan gå in och sätta sig och prata ett tag. Som tur va ringde dom och upplyste att jag nu kunde passera eftersom att de snart skulle till att lasta en till maskin på släpet! Så då var det till att skynda sig! På vägen hem så såg jag två små små kattungar. Sprang runt på gården och lekte. Jätte söta var dom :DKänner mig just nu lite snuvig. Hoppas inte att man blir sjuk *vill inte* Kanske ska man ta och dricka lite vitaminer?! Jo, ska nog kila och göra det nu. *slörp*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards