Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2006

19.90 eller 20?

Av Therese :) - 13 augusti 2006 21:31

Idag har jag varit till hem en sväng. Var även iofs. bjuden på 70-års kalas men var inte dit :SMamma, jag och syrran var ut på Rusta en sväng idag. Och se så åkte vi till mormor å moster och vattnade eftersom att de inte va hemma. Hittade deras hallonbuskar och körsbärsträd så kunde då inte låta bli dessa. Vu mumsa i oss hur mkt som helst! Jätte gott!!! Dock kan jag ju bara tänka mig vad grannen tänkte när jag stod mitt uppe i körsbärsträdet och hängde i grenarna. Men vad gör man inte för att få vad man vill *haha* Även att jag köpte en ljusstake på Rusta och lite skurmedel. Tänkte kan ju vara bra att ha. Nu när det troligen blir så att man flyttar :D Fast har dock inte plockat upp den. Men den är jättefin. Är som en sak man skruvar fast i väggen sen så hänger man på typ en hängande pinne med ett hjärta längst ner. Därefter stoppar man dit ett långt ljus som man förståss ska tända eld på ;) Svårt att förklara.. Men de va jätte söta och priset var ett plus, endast 20.- eller 19.90 som de säger för de ska låta billigare!Nu har jag precis värmt lite köttsoppa som jag o killen ska slurpa i oss, har inte ätit någon riktigt middag! Enbart pyttelite hos mamma.. Sen så måste man väll sova lite idag igen.Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards