Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2006

BMI

Av Therese :) - 6 augusti 2006 16:29

Jahaja, snart ännu en arbetsdag har gått! Skönt! Men nu längtar man bara till onsdag! Äntligen ledig!! ONSDAG!!!!Men men, om man har "lite att göra" på jobbet så kan man ju komma på att man ska väga sig och mäta sig när man åker runt inne på sjukhuset och ser sånna roliga maskiner ;)Kom på att det var välldigt länge sen jag mätte och vägde mig så det var dags idag. Och nog kan man väll påstå att man har gått upp några kilo sen sist :S Inte alls bra! Det är nog bäst att dra in på det goda! Blev ju dessutom pizza till lunch idag. Arbetskompisen kom på att det skulle vara gott med pizza och så blev det. Men får väll bli någon nyttigare mat ikväll ist.Men iaf så har jag kollat på mitt BMI och där står det att jag är inom gränsen "Idealvikt" det känns ju skönt ;)Räkna ut BMINe, man ska kanske fortsätta jobba lite nu.Hej svejs!

 
 
Erika

Erika

6 augusti 2006 21:23

Jag HATAR bmi. hat hat hat hat. muskler väger för övrigt mer än fett, har dom räknat med det? Nej. Inte för att jag "drabbas" av den felräkningen, på mig är det bara fett, men ändå. Och benstommen, den ska oxå räknas bort! men hur ofta gör dom det? Näver bäver. Jag HATAR bmi.

http://aliva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards