Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 12 juli 2006

Massa små ödlor

Av Therese :) - 12 juli 2006 21:50

Nu har vi varit ute och ätit. Blev beafkebab with french frittes samt en Coca-cola till, rätt gott var det. Var som typ småaköttbitar som var på trädda på träspett samt pommesfrittes. Därefter så gick vi upp till hotellet och frågade om en till nyckel till lägenheten. De sa att det inte fanns någon fler! :( Men frukost, poolen, bastu, gym och internet fick jag gå till hotellet och använda. Dock internet mot en liten kostnad. Lät ju bra. Isf kan man kanske ligga vid poolen om det skulle vara bra väder är det dåligt vet jag inte vad jag gör?! :S Klättrar på väggarna typ kanske…
Gick och letade efter en affär som en man hade sagt skulle finnas i närheten och som hade allt som var nödvändigt och att det var en bra affär. På ena gatan vi gick kom en fladdermus och ville attakera mig :S Blev lite rädd då! Ännu mer snukiga djur.. Eller var det kanske en vampyr? :O
Enda affären som vi hitta var en som sålde enbart cigaretter samt dricka. Var liksom ett jättestort rum och mitt på golvet stod ett ynka litet bord på ca 1 gånger 1m proppat med cigaretter samt i ena hörnet fanns ett kylskåp med läsk. Kan inte ha varit rätt butik tror jag?!
Sen tog vi en promenad hem, var rätt så mörkt lite dåligt med gatulysen här tycker jag. Så man går helst uppe på gräsmattorna. I entrén till huset såg jag ännu en till ödla sen så kolla jag upp i taket och då satt två till ovanför huvudet! Jag grep ännu en gång av panik och sprang skrikande in. Tro hur detta ska sluta.. har ju enbart kommit idag.. tro vilket av sovrummen som man ska välja idag.. om man ska ta det som ligger bredvid där vi hittade ödlan på toaletten.. eller om vi ska ta ett annat rum.. :S har lixom en dubbelsäng att välja på och 3 fristående. Även att jag har lagt toapapper nedanför dörren så att den inte kan krypa igenom springan som blir under dörren. Fast ska nog passa mig.. de brukar ju sägas skratta bäst som skrattar sist :S
Ne, ska ta och kolla lite på tvn nu. Är någon otäck film som verka gå på Star Movie. Man är ju redan rädd för ödlorna så det kan ju inte bli värre av att se någon äklig film.
Hejsvejs, natti natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards