Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 juni 2006

Av Therese :) - 16 juni 2006 19:46

Rätt komiskt! Då ringer killen och säger att han har hittat glass :D Glassbilen hade visst tappat två paket glass men det är helt okej för min del iaf! Hade säkert lagt paketen på taket och sen åkt iväg eller något liknande!? Vem vet? Trodde först att det var farmorn som kanske tappat de eller något konstigt.. eftersom att det var precis utanför hennes hus. Men det var det inte så det va la bara och tacka och ta emot! Skulle glassen ligga kvar så smälter den ju ändå! Så den ligger fint i vår frys nu och väntar på att bli uppäten :DHar även plantera några av planterna som jag fick hos mormor och moster idag. Fast dock inte tagetisen, måste nämligen fylla på med lite mer jord i byttan samt att jag måste nog ta och kolla med mamma hur många planter jordgubbar jag skulle få av henne. Hoppas bara inte mina smultron planter dör.. De var aldeles hängig när jag kom ut för att kolla på de. Men har proppat i dom lite vatten nu och hoppas på att de tar sig!Håller på att lagar mat nu. Ska bli torsk med någon skagen sås + räkor och ris därtill. Får se om det blir gott eller ej. Nu har nog fisken snart kokat klart! Dags och kolla till den! Glass till efterrätt :D

Av Therese :) - 16 juni 2006 18:39

Känner mig inte helt hundra i halsen idag heller... lite trött är jag.. men jag har ju iaf semester nu! Och hur uunderbart är inte det!?!!?Var till mormor och moster en sväng nyss fick lite blommor av de som jag ska ut på balkongen och plantera nu :Dtänk så fint det kommer att bli :D

Av Therese :) - 16 juni 2006 09:38

Vem vill inte vinna saker!!!Här får du lotter varje dag gratis LÄNK

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards