Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 25 maj 2006

Sommarplåga eller ej?

Av Therese :) - 25 maj 2006 18:00

Lyrics:Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter hon,och hon kan banna banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter hon,och hon kan banna banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot,som alltid vaktar alla som är här,och som ser till att vi blir utan besvär.Det finns ingen take-over som lyckas.Kom ihåg att det är jag som känner en bot.En bot som ingen ingen annan slårOch hon kan kicka utan att hon fårHon gör sig av med alla som spammarJa ingen kan slå våran bot-----Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter hon,och hon kan banna banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.Då kom den dagen jag inte trodde fannsDen satte verkligen kanalen ur balansJag trodde aldrig att jag hade så felMen när Anna skrev och saJag är ingen botJag är en väldigt, väldigt vacker tjej,som nu tyvärr är väldigt främmande för mig.Men det finns inget som behöver förklaras,för i mina ögon är hon alltid en botHon heter Anna. Anna heter hon,och hon kan banna banna dig så hårtHon röjer upp i våran kanal.Jag vill berätta för dig att jag känner en bot,som alltid vaktar alla som är här,och som ser till att vi blir utan besvär.Det finns ingen take-over som lyckas.Kom ihåg att det är jag som känner en bot,en bot som ingen ingen annan slår,och hon kan kicka utan att hon får.Hon gör sig av med alla som spammar.Ja, ingen kan slå våran bot!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards