Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 4 maj 2006

Mycket fast inte..

Av Therese :) - 4 maj 2006 21:09

Idag så har man då inte gjort allt för mkt... Va en sväng på Ikea och på veromoda. På veromoda hitta jag ett par byxor :D Svarta rätt fina, tycker jag iaf. Dessutom fick jag vara med i en undersökning och som tack för att man svarade på om man sett ngn reklam på tv samt internet med dom, fick man ett par strumpbyxor! Därefter gick jag o satt mig vid donken på en bänk i den gassande solen :) *hoppas de håller i sig* Sen när killen varit klart på jobbet så gick vi på Willys och handla lite diverse saker.. så att vi kan tillaga smörgåstårta. Ska nämligen ha födelsedagskalas imorgon men killen fyller inte år förän på måndag. Fast han drar till Finland då *snyft* :(Sen va man hem en sväng, hämta upp den sista tvätten som va kvar i tvättstugan och softa lite.Vid 16,15 ringde de från bilfirman, då hade de kommit på att bilen va klar så då va det till att dra iväg. Denna gången hade de gjort de dom skulle! *DUKTIGA KILLAR*Sen bar det av hem till familjen, där man satt o solade lite för att sedan dra vidare till faster på kalas :DSå nu har man typ nyss kommit hem.. men har faktist hunnit med att varit ut med fyrhjulingen till macken o tanka lite och sen hem och tvätta lille Revo :)Oj, jag har visst gjort rätt mkt idag känns det som när jag läser detta, även fast de inte känns så :DNe, dags att se på Efterlyst för ett tag sen så ska man städa till lite om de liksom ska komma besök imorgon :D

 
 
Ingen bild

jempa

5 maj 2006 20:00

hahaha, diggar registreringsskylten som faen! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards