Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 december 2005

Av Therese :) - 1 december 2005 10:19

Ännu en dag...Dags att vakna vid 7-tiden tycke mina kissekatter åtminstonde.... Så någon av de kissar i sängen.... Bläää! Men vakna förståss att det är kallt o blött. Ville bara inte kliva upp... men de va ju så äkligt... ville inte precis ligga där o rulla mig. Så de va upp ta ur sängkläderna o springa till tvättstugan för att hitta tvätt tid. Tur att man va ledig, för de fanns tid i tvätt 11-13 så får passa på att tvätta mitt gosiga duntäcke då! Fick även se att de typ rivit ner typ allt på en hylla förutom de 3 foton som stod där och en vinkaraff. Tur för mej att de klara sig iaf.Dock fick jag ju jord typ över hela golvet ist. så funderar på om jag ska ta mattan för den är full av jord... å... kanske blir lite julfint isf. Även att man missade julkalendern imorse :( Men kanske få se vid något annat tillfälle.... Ska gå o ta mej en krämbulle som jag bakade igår... De blev SUUUPER goda Tjaao!--------Nu är iaf mitt duntäcke tvättat! Så det luktar sååå gott!!! Det är ju rätt possitivt med att man får storstäda sängen!!!! Har varit på Ikanohuset idag... varit på Ikea och lite så med Jenny... Va så skoj :D Hade en massa att kolla på så mkt att vi höll på att missa att åka hem till julkalendern kl. 18:15.. Jag hann dock inte hem förän typ halva hade gått... men gjorde den upptäckten att man kan kolla på avsnittet på www.svt.se! Wehoooo! Så det gjorde inte så mkt att jag missa det...Har ikväll varit och kollat på en voltad MC som killen troligen ska köpa till sin fordons samling... Ojojoj, att man orkar...Dags för ett inspelat program av Efterlyst sen dags för att sova.Hoppas på att få lite saker imorgon som jag beställt...Den som lever få se om de kommer!Godnatt!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2005 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards