Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Therese :) - 11 april 2009 22:34

Någon basselusk har intagit min kropp. Min näsa rinner, halsen känns konstig (torr + ond) och jag känner mig lite slut. Har blivit sämre under dagens gång. Imorse var jag rätt pigg men sen har det dalat. Konstigt att det kan gå så fort att bli sjuk.

Orkade iaf. med att gå bort på påskmiddag (i grannhuset). Blev bara lugnt vi åt, såg på Rallybrudar. Iofs. sett den filmen tidigare men helt klart värd att se igen.


Gjorde även en vårstädning på bron och uteplatsen, moppade bort lite äckligt grus, sand, damm, snö, katthår och vad allt mer som samlats där under vintern. Men nu är fint.

Måste även tillägga att jag sett ännu ett vårtecken, sädesälan hoppade runt på vårt tak idag, antagligen jagade den mat... flugor.


Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova lite. Hoppas på att man är frisk imorgon.

Godnatt allesammans, hoppas ni kan sova gott och inte ätit allt för mkt påskgodis :D

Av Therese :) - 11 april 2009 10:23

Jag tror sommaren är på inväg. Igår strålade solen och det var jättevarmt och skönt. Jag spenderade mestadels dagen som en biltvätt. En bil som tvättades riktigt noga då den va jätte jätte lerig efter att fått blivit bogserad på en lerig väg och sen två andra bilar som var lite lättare att tvätta av. Goda gärningar :)


Dessutom såg jag några tranor samt kanadagäss. Det borde vara ett bevis på att sommaren är på ingång. Men kollar man ut från fönstret idag så kan man dock tro något annat. Det är dimmigt och enbart 3grader varmt.


Tranakanadags.jpg picture by therese82a

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards