Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Therese :) - 7 mars 2009 21:28

Efter en het och solig dag på stranden så sitter jag nu inne och lyssnar på slutspurten i andra chansen, melodifestivalen. Tro hur det kommer sluta?!


Har bränt mig rätt bra idag. Blåsor på knän armar samt halsen och det kliar som bara den.. Urscha! Hoppas det lägger sig till imorgon.


Snart dags för att gå ut och äta. Tro bara vad det kommer bli det får man nog inte se förän det är dags.



Godkväll



Av Therese :) - 7 mars 2009 00:50

Ännu en solig dag! Varit riktigt skönt. Tror jag har bränt mig lite på axeln. Dessutom så ser jag ut som ett misslyckat korvskinn på magen. Dock har flagningen börjat stanna upp och jag hoppas på att få lite färg där jag flagnat.


Igår kväll var jag inge vidare. Trodde nästan för ett tag att jag skulle bli sjuk igen. Men hoppade över att äta middag utan det blev endast en vatten. Idag var jag då åter igen på banan! Skönt var ju det!


Ikväll har jag ätit godaste middagen hittills. För den som vill veta så var det hos Praia Shopping. Kött med pommes och grillade grönsaker. (låg mitt emot Habibs i hörnet)


Nu ska vi eventuellt se någon film.

Godnatt allesammans, men ni sover väll redan kanske....?!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards