Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Therese :) - 12 juli 2008 10:44

Det regnar så det slår mot fönstret nu!

Jag tror jag hoppar över att kliva upp idag och istället

ligger kvar i sängen och ser någon trevlig film eller så?!


*Önskar att man kunde göra så....*

Av Therese :) - 12 juli 2008 10:27

Var har dom härliga sommardagarna tagit vägen?


Dagens väder är riktigt tråkigt.. det spöregnar och förut hördes även en duns av åska. Urscha! Även att semestern snart är slut, vill inte! Längtar verkligen inte tillbaka :( Det vore underbart med en semestervecka till, men men..


Annars är det lördag idag och renoveringen fortsätter... Mister R´s kompis kanske kommer och hjälper oss lite?! Vi får la se hur de blir?!



Igår hände inte så mkt på renoveringsfronten, fixade lite snyggt under trappen samt satt upp en ny vindslucka. Dessutom var jag på kalas, igen..

Det är välldigt va folk fyller år såhär på sommaren..först pappa, sen syrran sen moster och Jempa på samma dag och sen kusinen. Men nu är det lungt för ett tag, tror jag.


Nu  blir det en fika och sen ska jag hugga tag i spackel-hinken & spaden. (tur det finns innejobb sånnahär dagar)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards