Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Therese :) - 16 februari 2008 17:31

Har fått lite ont på framsidan vid bröstbenet samt på baksidan vid skuldran. Och har nu haft så i några timmar. Varför, ja det vet jag inte?! Har gissat och funderat på vad det kan vara.. Kommit på att det är nog någon muskel eller nerv som spökar. Jag känner mig ju dock inte sjuk annars.

Hur som helst så frågade jag på akuten om dom hade något förslag på vad det kunde vara... Vad dom sa vill jag hoppas att det inte är för hon sa att det kan vara en propp i lungan. *Gaaah* Fick en Ibumetin och sen skulle vi kolla om värken försvann annars tyckte hon att jag skulle träffa en medicin läkare efter jag slutar jobbet. Men jag har ju inte tid med det, jag ska ju och bowla. Hur nu det ska gå.. Men det är på vänstersida jag har ont.. och höger jag slänger iväg klotet med. Då borde jag ju kunna bowla?!


Jag och hon jag jobbade med satt nyss och pratade om problemet. Vi kom på det att jag satt och gjorde en rörelse vid arbetssysslan och kanske kan det vara träningsvärk eller liknande av detta?!

Jag lever på hoppet att det är det!

*Hoppas, hoppas!*

Av Therese :) - 16 februari 2008 13:18

Idag har jag försökt nå dom två filurerna som skickat paket som fortfarande ännu inte kommit fram! Irriterande! Dock ville ingen av dom svara. Berodde det på att man ringde från skyddat nr och man inte vill vara då eller vågar man inte svara om det ringer någon "okänd"? Det är allt frågan det.


Hur som helst så ska jag allt testa att ringa dom senare. Jag är taggad för att ta tag i personerna, NU!


Är rätt jobbigt på jobbet idag. Lite (?) att göra fast mkt jobbiga saker.


Dags för att fortsätta!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards