Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Therese :) - 21 mars 2007 20:17

Idag så hade jag planerat att jag skulle ta det lungt i solen och sedan åka runt och hälsa på mormor, moster, farfar samt hemma hos familjen. Så blev det dock inte. Utan mitt på dagen var jag ju till killens farmor och åt våfflor. Sen på eftermiddagen när jag tänkte åka inåt stan så ringde syrrans kille och ville komma och hälsa på ikväll. Vad skulle jag bjuda på?! Jag hade inget hemma så jag skyndade mig att röra ihop en kladdkaka. Som vi alla tyckte var super god :D Skönt att de tyckte om den eftersom att vad skulle jag annars bjudit på? Hmms.. Nå ja! Nu är det snart dags för att sova. Egentligen hade jag planerat att jag kanske skulle se på någon film. Så blev det ju som sagt inte.. Utan jag tar nog och sätter mig och kollar på hockeyn ett tag! EFtersom att Timrå åkte ur i helgen så hejjar vi nu på Modo!Hejja Modo!

Av Therese :) - 21 mars 2007 14:20

Inbrott på Norells trädgård, tro om de va skummisarna som jag såg igår som istället gick dit och stal?! Det är ju inte helt osannoligt att det inte skulle vara dom... För skummigheten var typ 98.9%Har precis varit till B och K och fått lite mat, nämligen våfflor. Dessutom provat en mössa som B håller på att sticka till mig! KOmmer bli jätte skönt är ddet blir kallt! Till hösten då kanske? För nu hoppas jag inte på något mer snöande. På vägen hem såg jag och E en rätt skojjig sak. Nämligen hörde fåglar som kom och skrikande. Jag stannade till för att kolla vad det var och upptäcker då två svanar som går in för landning på en fläck på sjön. Men det var dock ingen riktigt vattenpöl som jag tror att svanarna trodde. Det var nämligen en ispöl. Så när svanarna landa där gled dom iväg och ut i snön! Ja, ni kan ju gissa hur roligt det såg ut? Försökte med att skynda mig att dra upp kameran.. men då var det nästan slut på batteri så jag fick inte knäppa kort.. irriterande :( Hade annars varit en otroligt fin bild :D

Av Therese :) - 21 mars 2007 07:52

Nu är solen framme igen och gassar på som bara den! Snön tinar bort! Jeehooooo! :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards