Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Therese :) - 13 mars 2007 20:47

Hur gott är det inte med rostade mackor med skinka på! Äter just nu min tredje, mums mums! Orkar faktist inte laga någon mat idag. Urscha, nu får jag skuldkänslor! Mamma som ville bjuda mig på middag ikväll men jag kände att jag måste åka till Willys och handla "superkatt sanden" och kissemat. Dessutom visste jag att två av kissarna var ute och att jag troligen skulle måsta åka och hämta ena hemma hos killens familj. Hon har nämligen kommit på att hon kan komma in hos dom om hon inte kommer in hemma.Där var hon tydligen. Hann inte mer än parkera och ropa på deras kisse så kommer min lilla mys och mjauar till, sen sitter hon på motorhuven glad över att jag kommit för att hämta henne. Hon älskar nämligen att åka bil när det passar henne.Ne, dags att sova? En ny dag imorgon?Godnatt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards