Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Therese :) - 22 september 2010 18:29

Har varit lite mycket sista dagarna. Har isolerat i garaget, varit kalas och middag också fyllde jag själv år igår. Så tiden har varit lite knapp. 

Fick en massa fina presenter, bla. tallrikar, presentkort, pengar, tavla, nyckelupphängare, pengar, blommor, duk, ljuslykta, skoterkapell, väska, böcker m.m Ja, detta är bara en bråkdel av allt jag fick. En massa fina saker var det iaf. Tack alla!


Dessutom har jag försökt mig på att trycka in några intervjuer så jag hoppas verkligen på att det någon gång ska resultat. Men det verkar svårt. Men lite glad får man väl ändå vara att man blir uttagen på intervju med tanke på att man är en av några hundra som söker varje jobb som läggs ut på Arbetsförmedlingen. Snart en vecka kvar nu tills jag blir arbetslös, ne det vill jag inte tänka på. :(


Nu ska jag mysa framför tvn. Se på tv. Är mycket som man kan se ikväll. Halv åtta hos mig, Idol, Efterlyst, Arga snickaren mm.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards