Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Therese :) - 16 september 2010 19:27



När jag står i trafikljusen inne i stan och väntar på att det ska bli grönt hör jag plötsligt ett smatter. Först fattar jag inte vad som lät men när jag kollar åt sidan ser jag att hela rutan är prickig. Hade någon slängt färg på mig, var första tanken.

Jag ser den stora industrisanering bilen står bredvid mig. Jag inser att den droppa i ett rör/slang. Så jag skyndade ta registreringsnumret med tanke på att man har ju ingen aning om vad det var. Kunde ju vara något frätande. Kontakta firman och dom lovade mig en biltvätt men det hade jag inte tid med då. Jag var ju på väg på intervju. Så det fick bli efter. Jag fick åka till deras tvätthall för att dom skulle hjälpa mig få bort prickarna och sen säger mannen till mig att jag ska få en rekond på bilen som plåster på såren. Så otroligt generöst. Jag kan knappt tro att det är sant. Men iofs riktigt trevligt med tanke på att jag funderat på att fixa en rekond på bilen själv.

Den börja nämligen vara riktigt skitig.

Händelsen var så att, först stod jag långt bak i kön när dom körde om mig på utsidan. Och Sen när jag kom upp och ställde mig jämsides så hade dom i bilen sagt, kolla bilen bredvid. En tanke jag fick är att tro hur mycket dom skratta åt mig innan dom kom på att det var deras bil som skitat ner min. För så långt hade dom iaf tänkt och ringt arbetsledaren sin. Fast då hade jag redan pratat med en av dom andra.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards