Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Therese :) - 20 augusti 2010 21:02


I morse när jag skulle åka till jobbet möttes jag av flera stora fåglar på vägen. Fortsatte mot dom men dom flyttade sig inte. Jag saktade in och insåg att det var ett gäng med tjädrar. Tre honor och tre hannar. Inte ofta man ser en tjäder och helt plötsligt var dom sex stycken. Bara någon meter ifrån dom var jag. Så skulle till att ta fram mobilen/kameran och inser att den ligger hemma på byrån. Körde sakta förbi fåglarna och vände. Sen hem, hämta mobilen och iväg igen. Dom hade då flyttat sig vidare så tyvärr fick jag ingen närbild men trots det delar jag med mig på en bild jag knäppte. Se så fina dom är. 


Av Therese :) - 20 augusti 2010 18:39

Denna vecka har det varit otroligt mycket nät shopping. Ropade in en Iphone på Tradera och den kom idag. Faktiskt så fungera den helt okej. Vad jag märkt. Är iofs. inte så kompis med det telefonmärket. Men kanske blir man någon gång. Är ju inte jag som ska ha den så..

Sen idag så beställde jag en laserskrivare. Hoppas på att den kommer rätt fort. Blir spännande att se hur den fungerar. Hade fått rätt bra omdömen och dessutom gick den att koppla till nätverket. Tro om det kommer fungera?


Ska gå och fixa lite middag nu. Magen börjar bli lite kurrig. Godkväll med er!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards