Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Therese :) - 9 augusti 2010 22:49



Än en gång har man fått veta att man måste hitta ett nytt jobb. Denna gången var det inte pga. indragningar på arbetsplatsen och att någon annan skulle bli förflyttad och få tjänsten. Denna gång är det för att "styrelsen" kommit på att man ska ha en annan kompetens. Ja, det är ju bra att dom kom på det. Synd bara att man inte vetat det tidigare, Då hade man kunna söka lite fler jobb. Nå nu blir det väl till att söka vidare. 

Tydligen kunde jag få kortare vikariat (lät det som) tills dom hittar den person som dom vill ha, som då ska vara istället för mig. Men det känns ju sådär må jag tycka. Jag vill vara på en arbetsplats för att man behövs, gör någon nytta och känns som man är önskad där. Just nu känner jag ingen vidare arbetsglädje. Tåls att tänka på hur man ska göra i fortsättningen.

Kan iaf. glädja mig åt en sak. Jag va inte så dum att jag satt och vänta på att dom skulle säga hur det blev utan har sökt några jobb.

Hoppas just nu bara på att någon ska höra av sig från något av arbetsplatserna jag sökt eller kanske någon helt oväntad kan dyka upp. Så skulle det nog kännas lite bättre.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards