Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Therese :) - 5 augusti 2010 17:35

Idag blev jag erbjuden nytt jobb. Inte direkt så att jag hoppade i taket av lycka utan snarare att jag tyckte det va jätte jobbigt!

Jag gjorde allt för att försöka avstyra henne men ändå på ett trevligt vis. För jag skulle försöka fixa det jag skulle göra samtidigt. Pjuh! Riktigt skönt var det när hon gick. Hon påstod att det var så många som ringde att hon ville ha mitt namn. Herre guh! Vem kan vilja ha ett pyramidjobb som låter helt osannolikt? Kan verkligen så många ringa? Lögn?

Att jag ska sitta och köpa hem saker från utlandet utan att det kostar mig något och jag ska tjäna pengar på det. Sen fick man välja om man ville ha dom kvar eller sälja dom vidare? Att bli rik på det, hur ska det gå till?? Jag ska kika in på hemsidan deras sen och läsa närmare va det egentligen var för företag... Men jag är inte intresserad av det i nuläget!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards