Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Therese :) - 22 juni 2010 21:52

Jag har färg över hela mig. Åtminstonde så känns det så. Hade nästan målat klart nedre delen av väggen då dropparna från ovan började falla. Bara till att plocka undan och rädda den rena tvätten som hängde ute i torkvindan. Vad händer när man fixat det. Jo nämligen att regnet stannar upp och så efter ett tag spricker himlen upp igen och det blir sol. Så typiskt när det blir sådär. Mitt mål va att väggen skulle bli klar. Försöker mig nog på det imorgon istället... eller kanske man skulle göra ett ryck nu?! Det borde vara lite sol där nu imorgon vet man aldrig hur vädret är.


Ska tömma tvättmaskinen på tvätt igen och kasta in lite till. Håller på att tvätta bort all tvätt som är liggandes. Måste ut och duscha min änglatrumpet (blomma) som fått några konstiga löss på sig. Bladen ramlar av och sen blir det som spindelnät. Jag har hört att såpvatten kan hjälpa. Så några duschar med sånt och vi får se om det blir bättre. Hoppas.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards