Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Therese :) - 17 juni 2010 11:16

Igår var vi riktigt duktiga. Först målade vi två längor av huset och sen på eftermiddagen tog vi bort gjutformen på grunden. Och fixade med golvet. Dessutom la vi plattor. Men tråkigt va bara att vi sakna några plattor så måste kika på blocket om man hittar några begagnade. Dom som säljs nya på affärer har måttet 40 X 40 och dom gamla är bara 35 X 35 så det blir till att ha ögonen öppna. Har du eller vet någon som ha några till salu?


Sen tog vi en cykeltur runt byn. Idag är jag halvslut i kroppen. Har fått målararm och ont i foten. Kände mig som en gammal kärring imorse som knappt kunde röra mig. Kom föresten på efter ett tag varför jag hade så ont i foten också. Jag klev på en spik igår. Ajaj.. så ska man inte göra :(


Ska strax ut med penseln och färg burken. Man måste få något gjort idag med antar jag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards