Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Therese :) - 13 maj 2010 19:11

Jag är trött. Har varit ute några timmar med röjsågen och sen dragit ihop lite ris i högar. Men projektet är långt från klart och det är otroligt tråkigt. Men jag tycker det är så fult när träden har rasat samman och har växt upp mitt på lägdan. När jag var ute med röjen såg jag även skogens konung idag med. Lite skary att du kanske skulle dyka upp bakom ryggen på mig. Men frågan är om dom var för mig än jag för dom? Vet ej. 


Nu börjar jag bli trött. Måste hänga tvätt. Sen se om det finns något att äta.


Kanske finns något bra att se på tv sen.

Av Therese :) - 13 maj 2010 08:13

Man vaknar och solen skiner in genom fönstret. Frågan är bara var är solen nu? Antagligen ovan molnen. Ett grått täcke har dragit in och jag som hade hoppats på fint väder så man kunde vara ute utan att behöva små frysa. Visst kan man pälsa på sig men allt är så mycket härligare med sol och jag blir mycket gladare.


Såg skogens konung igår. Tre stora mäktiga älgar, allt för sällan man ser dom.




Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards