Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Therese :) - 25 april 2010 16:39

Efter snart en veckas förkylning så hoppas jag på att den börjar ge med sig. Jag

snuva.jpgtycker mig känna mig lite piggare, så kanske finns hopp! Det är inte direkt så att man vill att det ska vara så att man är helt utslagen och man inte orkar varken laga mat eller något annat. Då känns allt så otroligt tråkigt. Tiden går så långsamt.

Var en sväng till vårmässan för att kolla in om det fanns något bra växthus där, kanske något bra mässpris men nja.. ett av växthusen var okej. Men dom andra var vinglig. Säkerligen skulle dom tippa när höstblåsten kommer. Och något mässpris såg jag inte till

Efter vårmässan åkte vi en snabbis ut till Birsta för att sen åka hem igen och man var nedbäddad för natten. Egentligen skulle man legat hemma hela tiden. Men hur kul är det då? Stålande väder ute och man inte orkar göra något. Suger!


Idag har tiden gått till att vila. Satt mig i bilen med öppen dörr och lät solen gassa lite på mig. Kanske att man ser lite friskare ut bara man får lite färg på sig. Denna helg har vädret varit kanon. Underbart! Det finns hopp om en sommar trots att jag trodde att snön skulle ligga kvar till midsommar.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards