Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Therese :) - 11 september 2009 16:32

Idag blev ett långt arbetspass. Egentligen skulle jag slutat kl. 16 men då ena tjejen på jobbet var hemma med vård av barn så stannade jag kvar. Alltid kan det vara bra med lite extra tid att ta ut alt. pengar.

De ärende jag behövde göra fick jag skynda iväg på lunchen och fixa. Shoppade vindpapp samt att jag skulle köpa spik. Hade två alternativ av spik jag kunde köpa men nejnej. Självklart fanns ingen av sorterna hemma så jag fick åka vidare till en annan affär för att inhandla spik. Skönt att det fanns på den andra affären annars hade det nog blivit riktigt stressigt.


Måste nog ta en sväng in till affären på vägen hem. Tror jag måste börja skissa på en matlista annars kommer jag säkert glömma hälften (som vanligt).

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards