Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Therese :) - 9 september 2009 22:57

Bäst för kvällen på i Idol uttagningen Glad



Av Therese :) - 9 september 2009 20:39

En låt som är rolig men inte så sjusst...



Av Therese :) - 9 september 2009 18:48

Idag har jag fått ett specialuppdrag av min chef. Ett smått spännande uppdrag. Jag ska nämligen uppskatta hur lång tid det tar att ta hand om handlingarna som uppstår vid vaccineringen mot svininfluensan (A/H1N1). Frågan är ju bara hur många som kommer att vaccinera sig. Har fått en siffra på hur många det kan bli på ett ungefär. Sen så ska jag räkna på hur lång tid det kan ta att ta hand om papperna. En fundering är ju bara hur ska man veta hur lång tid det tar för någon annan att göra samma sak som mig?! Är inte direkt så jag kan påstå att alla har samma arbetstempo...


Sjukt vad chokladsugen jag blev nu.. Jempa kan du komma hit med din snarras skål? Nä, egentligen borde jag satsa på att laga en portion mat. Tro vad frysen har att erbjuda. Köttbullar med gräddsås och potatismos kanske?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards