Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Therese :) - 5 september 2009 15:44

Lördag eftermiddag och jag sitter här och inte gör något. Känns tråkigt. Har precis ätit en stor bit Marabou amigo chokladbit men nu har jag börjat bli törstig så nu blev jag riktigt sugen på dricka. Tro om det finns Fanta exotic. Skulle sitta fint just nu. Funderar på om jag ska ta fram stegen upp på vinden för att kolla om efter en blomkruka jag letat efter. Kanske finns den där?! Kan inte förstå att den bara har försvunnit. Annars måste jag nog skaffa en ny blomkruka för den måste vara STOR.


Ne nu ska jag först ta mig ett glas med dricka och ska krypa upp på vinden och kolla innan det blir för mörkt. Då vet man inte vad man kan mötas av där uppe. Kanske fladdermöss? (not like) Senare kanske det finns något vettigt att se på tv.. Förslag?

VIT.gif picture by therese82a



Av Therese :) - 5 september 2009 09:05

Igår var det begravning i Birgitta kyrkan. Kändes smått jobiigt eftersom att jag inte riktigt kom ihåg hur det går till på begravning. Var inte så gammal när jag var på begravning, den enda begravningen i mitt liv. Vilket känns riktigt skönt. Allt flöt på fint så nu känns det lite lättande att allt är överstökat med den biten.

Kyrkan var byggd i modern stil. Var lite speciellt att besöka en modern kyrka för första gången. Jag är så van med de gamla vanliga vita med ett kyrktorn på. Men en modern kyrka var fin den med. Fast ändå gillar jag nog äldre sorten bättre. (gärna lite mindre)


Allt var så fint och maten som bjöds på Grankotten efter var jättegod.


begravning.jpg picture by therese82a


Vila i frid

VIT.gif picture by therese82a



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards