Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Therese :) - 3 september 2009 22:02

Då var det kväll igen. Har precis varit ute och fixat lite på taket på bygget. Eller jag är på backen mest och fixar brädor. Är så grymt höjdrädd. När jag kommer till högre höjder så ålar jag mig fast vid reglarna. Ja, ni kan ju tänka er hur det ser ut.


Har egentligen inte tid för någon bloggning ikväll. Jag måste nu rensa lite svamp som jag hittade på min promenad tidigare idag och sen måste jag bestämma kläder till imorgon vilket kan vara nog så svårt.


Jo, föresten. Glömde berätta att det var en tjej förbi här förut och sålde jultidningar så jag slog till på att köpte en svampbok av henne. Spännande att se när den kommer. Iofs. lär det vara snö då man får den. Men till nästa år. Då ska inte en svamp vara säker och jag expert. Eller något...


Godnatt

Av Therese :) - 3 september 2009 10:06

Skönt var det att vara ledig igår. Tvättade både en massa kläder och bilen. Men det var långt ifrån allt som stod på min lista. Men får väll ta tag i resten till veckan. Sen på kvällen spika vi takläckt. Så nu börjar det se ut som ett hus på riktigt.


Det finns så många tankar och funderingar som man kan ha. Helt sjukt hur mkt som kan fara omkring i skallen på en. Hur får allt plats? Synd är väll bara att man inte kan dela med sig av alla tankar och funderingar.


Imorgon är det begravning. Känns ju lite jobbigt. Har varit på en begravning för längesen. Var så längesen att jag knappt minns hur allt var. Tro om det är något jag måste tänka på?! Funderar på vad jag ska ha för kläder. Vet inte ens om jag har något som passar. Måste rota igenom garderoben ikväll för att se vad jag hittar.

VIT.gif picture by therese82a

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards