Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Therese :) - 13 augusti 2009 21:19

6987792596.jpg picture by therese82a

Nu har vi shoppat fönster. Rätt billigt blev det och dom kommer förhoppningsvis passa hur bra som helst.


Vi har shoppat hur mkt som helst på blocket i sommar.. plank, fönster, bilar.. Kom att tänka på det idag, tro vad våra grannar tänker. Åker och köper en massa gamla saker. Iofs. tror vi att planken var andra handssortering men nya var dom iaf.


Återvinning är bra och betydligt billigare blir det. Finns en hel del fynd att göra om man håller ögon och öron öppna. Blocket är mitt favorit ställe att söka fynd. Nästa sak som måste letas efter är garageport + en hög garage/industriport.


Nu ska jag nog snart se på film. Godkväll!

VIT.gif picture by therese82a

Av Therese :) - 13 augusti 2009 15:39

Sitter och väntar på att telefonen ska ringa snart. Väntar på att en man som vi kanske ska köpa fönster av ska plinga upp. Iofs. är kl. inte 16 ännu heller så det blir väll till att vänta ett bra tag till.. *vänta vänta*


Hungrig börjar jag bli oxå. Kanske att man ska bränna på oljan i fritösen och fixa en langos. Jag har ju trots allt deg kvar för att göra en. Langos är ju bara så gott!

VIT.gif picture by therese82a

Av Therese :) - 13 augusti 2009 11:05

Gjorde en roligt fynd på internet igår när jag kollade runt. Hittade att man kunde installera stegräknare i mobilen. Så nu har jag gjort det och hittills verkar det funka kalas. Dock stod det att det drog mkt ström. Mindre bra. Men man får väll ladda mobilen när man inte använder den. Kan ju va skoj att se hur långt man går på en dag. Lite över 600 steg hittills och mer lär det säkerligen bli :)


Här laddade jag ner min stegräknare?

VIT.gif picture by therese82a

Av Therese :) - 13 augusti 2009 09:10

Godmorgon alla. Solen skiner idag och det blev för hett för att fortsätta sova eftersom att solen sken in på in sida. Så liks bra att kliva upp. Klockan är redan mkt.

Har gjort ett försök att säkrthetskopiera innehållet i mobilen samt uppdatera mobiltelefonens programvara  men det verkar inte gå så bra för mig. Just nu klagar den på att jag har för lite batteri i telefonen när jag har laddaren i tom. Hur kan det komma sig? Får väll gå och äta frukost och sen gå tillbaka och kolla så kanske det fungerar.


Godmorgon

VIT.gif picture by therese82a


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards