Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Therese :) - 10 augusti 2009 21:55

Idag har vi grävt ner en del rör där vi ska gjuta plintar. Och det tycker jag är skiiiit tråkigt. Men vad gör man inte om man måste. Någon måste ju fixa det.


Ikväll firade vi att Lars har namnsdag iofs. blev det inte alls som vi tänkt. Vi skulle äta middag och sen äta en bit tårta och kaka men precis innan vi kom dit hade telefonen ringt och killens gammelmormor hade ramlat och var medvetslös. Med tanke på hennes höga ålder så hoppas jag att hon klarar sig från att bli ett vårdpaket. Självklart hoppas man på att hon piggar på sig men om inte så är det bästa för henne att få vila.... Ne, nu måste jag tänka på något roligare. Tråkiga händelser är inget skoj.


Dags att se fram mot Prison Break på tv om 5 minuter. Måste nog vrida lite på tvn om jag ska kunna se i sovrummet. Annars blir det att byta till tv-rummet där vi har Telia digital tevi tv. Är mer stabilt än Boxer där jag bor vilket kan vara jobbigt ibland.


Godnatt!

VIT.gif picture by therese82a

Av Therese :) - 10 augusti 2009 21:33

Blev dåligt med bloggandet igår. Vad gjorde jag då egentligen??! Jag kommer inte ihåg *funderar*


Jo, på förmiddagen så var jag ute och letade en liten björk som vi kanske kan sätta vid kanten där vi tog bort träd. Fick ta bort tre träd mer än beräknat när han var hos oss med grävmaskinen i lördags. Tur var iofs. det då ena av träden visade sig vara rutten invändigt. Har kommit på att jag är inge vidare förtjust i asp dom växer precis överallt och sen kommer det upp nya precis där man inte vill ha de. Dessutom är många av dessa dåliga.


Har fått svar på vilken svamp det var som jag hade hittat vilket var hur najs som helst. Kisses mamma anki hade tydligen koll vilket jag gilla. Eftersom att det finns fler svampar och mer på väg så var det kanon att det var en fin matsvamp. Då kan man ut och plocka fler innan dom blir dåliga :)


Spände upp linor över var maskinhallen ska byggas så nu kan man se lite smått var den ska vara och en känsla av hur det kommer bli. Spännande.


Hände säkert något mer igår med.. Men jag kommer inte ihåg....

VIT.gif picture by therese82a

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards