Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Therese :) - 1 augusti 2009 21:39

Förmiddagen byggde vi takstolar och sen åkte vi på kalas. Kalaset gick fint. Var riktigt trevligt och fick riktigt god mat bjöds det på. Man skulle så gärna vilja ha receptet. Men det kanske inte delas ut med tanke på att restauragnen vill ha det som "sitt".

Blev kvar där till kl.18 och sen åkte vi på en rundtur och kolla på en diverse saker. Mindre kul faktist. Det enda som var kul att se var en stackars bonde som skulle förflytta ett 30-tal kossor och sen smet dom. Kossorna var överlycklig. Sprang åt alla dess håll, skutta om kring och sparka med bakbenen. Så söta var dom. Stackars bonden som sen skulle få in alla. Men det va ju en annan femma.


När jag kom hem började jag känna sug efter något gott. Så fixade några varma mackor och sitter nu och kikar på film på Ztv. Filmen handlar om en halvgalen pappa som vill ha extrem kontroll på sin dotter. Ska fortsätta se filmen nu.


Godnatt!

VIT.gif picture by therese82a

Av Therese :) - 1 augusti 2009 09:11

Godmorgon girls and boys!

Idag är det dags för födelsedagskalas. Är hos en person som jag inte känner så väl som fyller men ska ändå föjla med dit. Han fyller nämligen 70år så hipp-hipp-hurra!


Annars har jag hunnit med att göra illa mig idag. Så nu hoppas jag att inte min lilltå sväller upp. Klantig som man var sparkade jag in i väggen. Kanske var dörringången var för liten. Hur som helst, nu känns det konstigt i foten från tåvecket till fotknölen ungefär som när ett ben somnat.


Dags att röra på sig och kolla sig runt. Något måste man väll hitta på fram till kalaset.

VIT.gif picture by therese82a

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards