Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Bläää

Av Therese :) - 10 juli 2009 08:15

Igår var jag så lätt irriterad och dagen slutade därför i ett rent helvete. Killens jobb ringde och hans chef krävde att han skulle åka på jobb idag till Tyskland. Då han ringde igår var vi och handlade mat men hans chefen ville att han skulle åka direkt till tågstationen då. Då jag redan vid det laget var välldigt irriterad på det mesta så blev det inte bättre!

Hela kvällen höll den förbannade chefen på att ringa. Till sist va jag så jävla förbannad, irriterad och spy på idioten som inte kan visa respekt. Säger man att man inte kan, kan man inte. Då ska inte ens chef säga åt en att "det är bara att bita i det sura äpplet, så är det ibland".


Jag drämde iväg ett sms till honom där jag lite snällt skrev att han/she_devil_red.gif picture by therese82a(arbetet) ska respektera att man har ett privatliv trots att man har ett jobb. Dessutom en fredagkväll när man har annat inbokat (privat) så kan man inte kräva med så kort varsel att man kunde dansa efter chefens pipa hur som helst.

Sen avslutade jag sms:et att han kanske själv skulle bita i det sura äpplet och åka iväg. Eller om han prioritera privatlivet ist.? (vilket kanske va mindre snällt)


Helt plötsligt skulle han ringa en annan kille.

Helt plötsligt var det så enkelt att fråga en annan person.

Helt plötsligt kunde den killen åka.


Sen fortsatte kvällen i djävulskap. Vattenpumpen hade löst ut. Den slogs på igen och sen gick det ett pyttetag och den löste ut igen och lät illa. Sen gick den. Imorse när jag skulle duscha hade den löst ut igen och jag slog igång den åter igen. Hann inte mer än hoppa in i duschen förän den löst ut igen. Så jag duschade i en stråle som var vekare än regnet. Tror inte ens jag sköljt ur håret riktigt ännu. Antagligen hade jag blivit renare av att stå endast ute i regnet. Får hoppas att det är något lätt fel så att man kan laga vattenpumpen. Annars blir det väll så att måste köpa en ny.


Ne, nu har jag spytt av mig lite skit så nu måste jag muntra upp mig själv.

Det är kul ja jippi-jippi-yeah-yeah! Det är helg snart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards