Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Therese :) - 13 juni 2009 00:00

Jag hinner inte med tiden. Jag har fullt upp hela tiden. Igår var det jobb. Sen tog jag mitt pick och pack till studentfirande på Västermalms skola. Kollade där på när alla gick ut massa folk och studentskyltar. Dom som tog studenten såg man inte skymten av. Sjukt att det ska vara så trångt och mkt trängsel och det är lika från år till år, ingen förändring.

Sen blev det till att åka hem för att fira mer och en sen kväll.


Idag blev det jobb och efter jobbet blev det middagsbjudning. R´s kusin + lillebror tog studenten denna veckan så därför blev vi bjudna på mat. Riktigt trevligt var det.

Måste ta mig samman o blogga lite bilder men ikväll orka jag inte. Måste sova. Imorgon Idag är en ny arbetsdag.


Jag måste vila lite.. Jag känner mig som ett gående lik.

Godnatt

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards