Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Therese :) - 8 juni 2009 21:38

Efter jobbet kom killen och hämta mig och vi åkte till

20090608637.jpg picture by therese82a

Nacksta för att hämta bilsaker och sen till Motor Nord för att lämna och hämta några saker. Väl när vi skulle lämna parkeringen så fungerade inte servon. Det visade sig då när han öppnade motorhuvet att generatorremmen hade hoppat av och att det som gör att ac:n fungerar enbart satt fast i en skruv vilket inte var tillräckligt. Insåg att det skulle inte gå att laga så vi körde kortaste biten till närmaste parkering nere i stan, så nära bion som möjligt eftersom att vi skulle och se förhandsvisning av Baksmällan.

Eftersom att inget blev som tänkte så blev det så även med maten, en hamburgare från OkQ8. Kan knappast påstå att det va en höjdare. Men lite mat till magen iaf.


 20090608638.jpg picture by therese82a

Var i rätt god tid (trots problem) till bion denna gång eftersom att det var onumrerade platser så kändes det rätt skönt att vi fick så bra platser som vi fick. Mitt i smeten :)

20090608635.jpg picture by therese82a 





Biosällskapet ------->

20090608641.jpg picture by therese82a


På väg hem så fick vi åka lite bakom. Tur att jag varit så snäll att jag bjudit med killens bror samt flickvän på bion så vi fick bogsering hem. :)



(Och ja, bilen sotar lika mkt som der ser ut som....)


                                                  
                                                  
                      ----------------------------------------------------------------------

Filmen var riktigt roligt tyckte jag! Tycker jag verkligen att ni borde se antingen på bio eller också hyra/köpa senare.

Betyg:

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards