Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Therese :) - 2 juni 2009 22:19

20090602597.jpg picture by therese82a2009 år Vårrus är avklarat. Känns riktigt skönt att man varit superduktig :D

Bestämde mig för ett mål som jag skulle fixa och sen körde jag. Bara att hänga på ifa. den personen gick om mig. Iofs. kanske jag hade kunna satt ett högre mål. Men min tid på ca 38.50 tyckte inte jag va allt för dålig iaf. Med tanke på att mest brukar vara ute och gå. Fast det händer iofs. ibland att jag får ett infall att jag måste ut och jogga. Egentligen är detta lopp ett nöje och att vara med och att få vara med sedan fika lite gott är mysigt. Enda problemet i år var att det blev kallt eller rättare sagt jag hade för lite kläder på.

20090602598.jpg picture by therese82a



Det var ett gäng med brandmän brandkvinnor som var med och sprang. Dom hade hela utrustningen med syrgastuber (tror jag de va) på ryggen och branddräkten på. Måste varit riktigt tungt för dom. Starkt gjort att orka ta sig runt med denna utrustning.


Nu ska sovas. Säkerligen kommer jag decka så snart jag lägger mig. Hoppas bara att jag inte får träningsvärk. Men risk finns att det kommer om 1-2dagar isf.


Godnatt!

Av Therese :) - 2 juni 2009 08:31


Vrruset.jpg picture by therese82aMåste nu ta och packa en liten väska. Ska iår vara med på Vårruset och eftersom att jag slutar 19 och loppet börjar 19 så behöver man snabbt klä om. För det är ju inte direkt så att man vill ha kläder liknande jeans med tröja och "fin"skor. Man vill ju gärna ha  kläder mer lämpliga för träning.


Vore trevligt om vädret blir lite mysigare. För som det är nu så är det rätt molnigt förutom längst borta bakom träden där man kan se lite blå himmel. Kanske blir det bättre väder framåt dagen.


Fikatajm och sen jobb.


Byeee!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards