Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Therese :) - 14 maj 2009 21:45

Det hör inte direkt till vanligheten att brandlarmet drar igång när man är i en butik. Men har hänt mig idag för första gången. Var på Coop i Birsta och plötsligt ljuder det inne i butiken och första tanken var. Vilken speciell signal för kundmeddelanden. Men det visade sig vara lite värre än så. Sen började högtalarna prata och butiken skulle utrymmas omedelbart. Jag blev utslängt genom en dörr på sidan av en halvsur tjej. Kan de bero på att jag fråga om dom hade brandövning :D


Börjar känna panik över att inte packningen är klar. Imorgon åker vi till stockholm och jag har inte packat klart allt. Trots att jag började igår och gjorde det mesta klart. Nej, kom på att jag glömde köpa en tandkräm att ta med. Attans oxå!


Dags att fixa.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards