Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Therese :) - 27 april 2009 21:00

Ikväll var det dags för bio. Gratis bio dessutom vilket inte är helt fel, tack bioklubben. :) Som jag skrev tidigare idag så skulle vi se State of Play. Jag tyckte filmen var bra. Med ett riktigt oväntat slut. Inte alls som jag trodde det skulle vara.



Av Therese :) - 27 april 2009 10:51

Oj så längesen jag bloggade. Tiden har bara runnit iväg.  Har jobbat, varit på middagar, varit på kalas, varit i garaget, varit med Jempa å hämta biobiljetter och så mkt mkt mer.

Allt för mkt har hänt. Men idag har jag äntligen lite tid över. Är ledig idag vilket känns fin fint. Telefonförsäljare har i vanligordning ringt och denna gång försöker få mig att byta telefonabonemang. Ett jeklans tjatande. Ringde förra måndagen om samma sak, samma bolag. Vi är billigare bla bla bla... Jag vill betala mkt därför behåller jag det jag har sa jag åt killen. Han ifrågasatte mig varför men jag tycker inte att dom har att göra med det! Försäljarna ska respektera om man säger nej och inte ringa efter någon vecka igen och tjata om samma saker och dessutom ifrågasätta mitt val!


Ikväll blir det bio med Jempa.  State of Play! Wiiehoo! Så trevligt. Vi fick två biljetter var till den filmen. Så vilka som följer med oss återstår att se.


Nu måste jag googla mig fram lite på nätet. Ha det super så länge!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards