Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Therese :) - 28 mars 2009 15:26

Hur tråkigt kan det bli egentligen?


Jag är hur uttråkad som helst. Vad ska jag göra? Vad ska jag hitta på? Jag vill inte städa.. trots att det alltid behövs!


Den jag bor med lovade komma hem från garaget kl. 15. Men än har man inte sett röken av honom. (vilket inte va oväntat)


*SUCK*

Av Therese :) - 28 mars 2009 06:43

Har nu varit vaken ett tag och kl. är ännu bara 6:43. Kan bero på att jag somnade jättetidigt igår. Satt och såg på Let´s dance och sen föll jag bort i pausen. Skönt var det iofs. för trött var jag. Men min plan var att jag skulle se finalen. Men då man inte såg den själv så fick man fråga och enligt vad jag hört så vann Samuelsson. Han var duktigt, lika så Laila. Men Samuelsson var lite roligare att se. Han ser ut som en jätte när han dansar runt.


Ska kila och kolla om jag har någon film att se nu. För att kliva upp idag känns inge vidare skoj. Kollade upp och ut genom fönstret. Där faller många många snöflingor ner från himlen säkert kommit 1-2 cm (redan). Hoppas inte det håller i sig hela dagen.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards