Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Therese :) - 1 mars 2009 21:30

Idag blir det inga bilder att dela med sig från idag. Skulle jag ha gjort några bilder så skulle dom bestå av kappspringning till dass. Räserbajs och spya! Fy bubblans! Skönt är iaf att jag nu känner mig bättre. Har hållt drickan samt de få godisarna jag ätit vilket känns bra. Tror jag har lite feber. Men med en alvedon känner jag mig just nu bättre.


Inge roligt att vara sjuk. Speciellt inte då ac:n inte fungerar något vidare på hotellet och fläkten som står i vårt rum och blåser direkt på mig gör att jag fryser.


Har legat ute på balkongen hela dagen. Bäddat med kudde, handduk samt lakan. Inte direkt att man känner sig som värsta puman!


Ska ta och kika lite på internet nu och läsa om den Svenska man som tydligen blivit mördad inatt. URSCHA! Precis på det stället där vi var igår. Kanske tom. någon man vet vem det var som satt med en på flyget ner. Tragiskt! Stackars anhöriga!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards