Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Therese :) - 7 februari 2009 10:19

Har fått en massa utmaningar som jag måste kika över... *puh* men det kan ju samtidigt vara kul. kanske någon som är lik den andra?


Igår efter jobbet tog jag mig en liten promenad innan det var bestämt att jag skulle möta upp Jenny på stan. Var helt slut i rygg och armar efter halvjobbigt arbetspass så det var välbehövt för kroppen.


Shoppade lite, blev en tröja, trosor, lite brun utan sol, hudkräm samt ett besök på systembolaget.

Blev precis lite full i skratt.. Kom att tänka på två personer som hamnade bakom mig och Jenny igår på systembolaget.


Gubbe: Har du gjort dendär väskan själv??

Jempa: Nä

Gubben & tanten: Vad duktig du är!

Jempa: Mmm

Tanten: Jag har stickat denhär mössan själv, visst är den fin?

Jag. Ja verkligen, du får göra några och sälja!

Tanten: Ja

Gubben: Vad säger din mamma då?

Jag: Hon säger nog inte så mkt? (om vad då???)


Sen var det vår tur att betala. Vi skyndade oss iväg därefter för att tilläga om de två personerna var att dom ville prata oss i ansiktet och luktade riktig skitigbonde som inte tvättat sig på många många dagar samt lite halvsur alkohol. Fy attans!


 Sen bar det av hemåt igen. Prata med mamma och fick veta att två av dom som shoppat bil på bilbolaget för halva priset känner jag till. Så då åkte jag till killens föräldrar för att låna tidningen samt betala av en gammal skuld.


Skönt att få det gjort och eftersom att dom precis skulle till att äta hade vi tur att bli inbjuden på middag. Inte det heller helt fel :D


Nu ska jag kila iväg och fixa med presenten till 30åringen och sen måste jag kika på vad som ska has med sig på festen.


Tjohoo så länge, kanske blir det så att jag tar tag i en utmaning sen?!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards