Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under januari 2009

Av Therese :) - 14 januari 2009 12:36

Har precis haft mat så nu har arbetet åter igen dragit igång. Sitter och stoppar in lite papper i vår scanner. Kanske inte direkt så spännande. Men så är det iaf. Passar därför på att blogga lite då det inte är så välldigt händelsefullt.

Snart kommer studiebesök så det kan ju bli skoj som lite omväxling :D


Känner mig lite irriterad idag en del har nog märkt av det och har man inte det så är man kanske för dum för att märka av det. Haha! Vad vet jag?


Ne, ska fortsätta att rulla tummarna och hoppas på att scanningen snart e klar!


Hej svejs!


Av Therese :) - 13 januari 2009 23:12

Idag har det hänt. Oj.. Det är faktist sant. Dethär kan sluta hur som helst! Bli riktigt spännande!

Kan tyvärr inte berätta för er riktigt ännu vad som hänt. Men lite spänning, visst kan det vara värt att vänta då för att få höra :D


Håll utkik!!


Dags att gå och sova nu!


Godnatt!

Av Therese :) - 13 januari 2009 07:54

Har drömt sjuka drömmar inatt och vaknat till flera gånger.


Första drömmen var om 3 kriminella personer... (eller åtminstonde va som jag fick höra talas om när jag jobba i butik) På något konstigt vis var jag och killen med de på något ställe. Kan inte minnas var. Dom hade ansiktet samt lite av överkroppen från en människa.(varför?)

Dom förvarade honom i en väska som dom bytte och lämnade den andra väskan där vi var? (borde inte jag kontaktat polisen?)

Hel sjuk dröm


Den andra var att jag och killen åkte till en liten by  som jag aldrig varit i. Han hade tydligen fått en hyrbil där som det var jättemkt fel på, så den skulle bytas ut alternativ att vi skulle lämna den. (hur skulle vi komma hem?)

För att prata med någon om hyrbilen så behövde man stå i kö på en snabbmatskedja som hade hand om uthyrningen.

En del diskution uppstod och jag sa att jag skulle aldrig mer komma till dendär lilla byhålan! En person blev agresiv och började jaga mig men det sluta med att jag fick panik och han satt och pratade med mig?



Kan inte fatta varför jag drömt dessa konstiga drömmar, kan någon tyda?

Inte konstigt att man vaknar av hemska drömmar. 

Av Therese :) - 12 januari 2009 22:20

Hjälp, det kan inte vara sant det jag ser! Sitter och ser ett program om karlar som åker till Venzuela och hyr tjejer. Vet det är inte bara där det är så men jag tycker att det är gräsligt.

Kanal 5 sänder ett repotage ang. detta just nu och det är skamligt att vissa inte kan stå för sina handlingar och visa ansiktet i  tv när dom nu inte kan skaffa sig sällskap på annat vis!

Man mår ju illa över att höra. *kräks*


Av Therese :) - 12 januari 2009 19:49

Tropiska stränder

Visst ser det skönt ut?

Av Therese :) - 12 januari 2009 19:34

Måndag, en ny vecka har sparkat igång och vad kommer hända?


Inte så mkt tror jag.. iaf inte som jag vet just för tillfället mer än att jobba då förstås!


Känner att jag har lite bloggtorka just nu...


Tar och kilar till duschen.. ska bli skönt!

Av Therese :) - 11 januari 2009 17:15

Filmens handling:

I Disneys galna komedi College Road Trip får du följa med på en resa tillsammans med Martin Lawrence och Raven-Symoné. Den ordentliga och självsäkra Melanie Porter är på väg att ta första steget mot ett självständigt liv och tänker resa runt med tjejkompisarna för att leta upp ett bra college. Men hennes överbeskyddande pappa (Martin Lawrence) kräver att få hänga med vilket självklart inte är Melanies önskan. Drömresa förvandlas snabbt till en mardröm av vilda och knäppa händelser. En ungdomsfilm som känns ungefär som alla andra...

Mitt betyg

Av Therese :) - 11 januari 2009 17:07

Helgen har spenderats med att slappa, tvätta bilen och en sväng med shopping.


Har sett en del filmer (som ni säkert sett om ni följt min blogg), fortsatt med att fixa med fotoalbumet från Thailand (Januari-08) dock ännu ej blivit klar samt att jag har tvättat bilen så nu e den ren och fin :) och sen blev det en sväng till Dollarstore även idag. Shopping, jepp självklart! Kanske inte vad man kan tänka sig men shoppade lite solkrämer ifall de nu blir en resa av framöver här vilket det lutar åt. Julgardiner... Ja, ni läste rätt. Säsongen är över och julgardinsförpackningarna reades ut för 10:- styck/2par! Asbilligt! Kan ju verkligen behövas  då det inte är så att jag haft några riktiga gardiner i år. De enda jag haft i julgardinsväg är ett par och det är ju inte direkt så att jag vill ha dessa i ett rum med två fönster. De skulle inte se så fint ut. Men årets jul, då kommer det bli julgardiner i mitt hus =) (bra att gardera sig) Sen så köpte jag en sak som syrran ska få i present, gäller ju att vara ute i tid. Haha eftersom att hon fyller år till sommaren.


Har även fått en inbjudan till partay, kommer bli riktigt skoj :D Men kommer nog att behöva göra en liten ändring i mitt arbetsschema. Men förhoppningsvis kommer det kunna ordnas utan större problem.


Åh, nej.. Jag glömde ju även skriva om baket imorse. Bakade tekakor. Goda.. Men kanske lite för välgräddade. Men av baket idag lärde jag mig att inte grädda de lika länge nästa gång!


Tack för mig och godkväll.

Troligen hörs vi snart igen :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards