Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Therese :) - 14 januari 2009 21:48

Nej! Det kan inte vara sant! Prison Break ska läggas ner :( Jag som tycker att det är en lite spännande serie. Dock så har jag inte sett på flera avsnitt så jag skulle behöva se dessa. Men otroligt tråkigt att det nu kommer bli ett slut och inget mer :(


Tro ni mig inte?  Läs här


Annars så har jag ikväll sett på något charter program från Phuket. Roligt att se. Alla va precis som när man va där (precis ett år sen) Lääängesen känns det som men igentligen är det inte så länge.


Nu är jag grymt törstig så jag ska kila och dricka något. Sen så ska jag krypa till sängs och läsa på hur jag ska göra för att fota bra. Alla finesser som finns på kameran som man tydligen inte skulle klara av eftersom att dom inte hade skickat med någon bok till mig. Men lite klagan och dom skicka mig en bok! Tack Nikon!


Godnatt alla!


Av Therese :) - 14 januari 2009 12:36

Har precis haft mat så nu har arbetet åter igen dragit igång. Sitter och stoppar in lite papper i vår scanner. Kanske inte direkt så spännande. Men så är det iaf. Passar därför på att blogga lite då det inte är så välldigt händelsefullt.

Snart kommer studiebesök så det kan ju bli skoj som lite omväxling :D


Känner mig lite irriterad idag en del har nog märkt av det och har man inte det så är man kanske för dum för att märka av det. Haha! Vad vet jag?


Ne, ska fortsätta att rulla tummarna och hoppas på att scanningen snart e klar!


Hej svejs!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards