Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Therese :) - 3 januari 2009 15:37

Trots den bitande kylan på mer än -13 grader så gick jag ut i det otroligt fina vädret. Tog med mig kameran och knäppte några härliga vinterbilder.




Snyggt mönster, på ett fönster

Av Therese :) - 3 januari 2009 13:23


Igår kväll så kom jag på den fiffiga idén att se filmen Poseidon som jag köpte förra året men ännu inte hunnit sett. Var har tiden tagit vägen egentligen? Hur som helst så såg jag den inatt. Och tro det eller ej, jag som oftast somnar innan filmen är slut och få se slutet dagen efter höll mig vaken. Kan det bero på de gripande tillfällena då jag nästan själv fick panik över händelserna?


Filmens handling:

Nyårsafton till havs,allt är lungt och stilla tills dess att styrman upptäcker en enorm vägg med vatten som närmar sig båten. Poseidon kapsejsar och hamnar med kölen i vädret. Ombord på Poseidon ligger alla människor och saker huller om buller.

Ska dom överlevande bli räddad?  Det berättar jag såklart inte =)


Mitt betyg

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards