Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under september 2008

Av Therese :) - 21 september 2008 07:15

grattis


Till alla som fyller år idag, Inklusive mig då!!

Grattis, Grattis!

Av Therese :) - 20 september 2008 11:19

Håller just nu på att bakar lite. Blev lite deppig över att det dock inte går så bra. Nämligen så att man sklle göra någon kräm som fyllning och den skar sig! Riktigt regält även. Kanske att jag endast gör lite grädde till. det är bannemig lättast att göra iaf. och tusan om den skulle skära sig!

Av Therese :) - 19 september 2008 08:26

Idag känner jag endast för lugn och ro!

Jag är lätt irriterad på folk som säger det mesta till mig.


Helg snart?


Av Therese :) - 18 september 2008 23:04

Just nu har jag hamnat i Amerikanska gladiatorerna. Roligt att se. Man får känslor från när man va yngre. Då man såg gladiatorerna på tv. Men även att jag en gång var på en inspelning.

När man tänker tillbaka på tiden som liten så var allt rätt roligt då. Alla tv-program som gick. Kär och galen, Sikta mot stjärnorna, Rederiet, Tre Kronor, Skilda Världar och många många fler program man såg.


Det var den gamla goda tiden det :D


Nu ska jag kila till sängs och sova lite.Imorgon måste man upp med tuppen. Är kissemissvakt. Så antagligen vill dom Ha mat och få komma ut och springa/jaga.


Godnatt!

Av Therese :) - 16 september 2008 21:27

Sitter nu och småsneglar på serien Maria Wern som börjat idag på 4:an.

Känns som lite Wallander för er som inte sett/hört något om serien.  Serien kan bli lite skoj att följa.


Måste kika nu.. Kommer dom komma på varför det är dör/dödas människor?

Det känns ju som att det måste dom komma på... så brukar ju alltid serierna vara.

Av Therese :) - 15 september 2008 22:44

Sitter just nu och småsneglar på paralympics sammandraget och tycker att det är skandal att idrott med friska människor sänds hela tiden på tv. Medans dessa underbart duktiga handikapsidrottare gör jättebra ifrån sig!


Vet ni hur många medaljer dom tagit i Paralympics än så länge??

Nä tänkte väll det!

Det är iaf.:

5 GULD

3 SILVER

4 BRONS


Det är ju sjukt att man ska behöva söka på Google eller Wikipedia för att få veta hur det går!

Av Therese :) - 15 september 2008 18:20

Tyvärr så finns inte koden upplagd så jag kan embed den.

Men här kommer en länk för er som vill se:

Schnuffel Bunny - Jag är så kär!


Av Therese :) - 15 september 2008 10:58

Nu ringde precis billacken till mig.. Efter en lång tids väntan. Så det va ju på tiden och få höra att jag får nylackering av "trösklarna" gick på garanti. Men egentligen så kunde ju bilfirman ha informerat mig om att jag får det på garanti. För det sa inte killen som ringde ang. inbokning av tiden på en gång. Som det ser ut så måste jag fixa och trixa med att få skjuss ifrån firman. Lär kanske bli lite trixigt, men det måste funka!


Nu äta lite frunch!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards