Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Therese :) - 23 september 2008 14:25

Är lite kär i dessa fina franspaneler. Den röda skulle passa fin fint till jul att ha. Åh, jag skulle vilja shoppa.. Men ekonomin är inte just nu så den tillåter för mkt "skit" shopping!

Finns på Jotex för den intresserade.

Av Therese :) - 23 september 2008 13:53

Nya besparingar på G igen, som vanligt och inte oväntat.

Måste besparas fram till  2011 endast 300miljoner och av dom 300miljonerna så ska 200mljoner sparas fram till 2010.

Okej.. bara till att stänga plånböckerna!!!!


Men om man nu ska mäta dom pengarna i antal medarbetare så handlar det om 700-850stycken. Men alla pengar kan man inte iofs. spara in på tjänster. Men majoriteten.. Känns inte så roligt då man vet att risken finns för att det kan vara jag. Åter igen börjar ovissheten över att veta, när kommer man få veta om man blir sparkad denna gång? Kommer man drabbas?

Jag hoppas verkligen inte att man i framtiden kommer att bli så sjuk att man behöver sjukhus vård, för kommer det då finnas någon som kan ge vården? Men det blir kanske så att man får betala, dyra dyra summor...

Av Therese :) - 23 september 2008 11:35

Imorse var man uppe med tuppen, trots att man började sent idag. Det var dags för inlämning av bilen, lite ny lack ska det bli. Hade lite problem att hitta först. Så jag tänkte, jag stannar till på verkstaden och hör med dom var lackfirman höll till. Först en sväng åt höger sen direkt en sväng åt vänster. Precis som man ska göra i trafiken. Skulle precis till att vrida ratten till vänster då jag upptäcker en idiot som börjat en omkörning. 


Milda makaroner tänkte jag och nitar.

Hade ju varit perfekt och komma fram till lackfirman och säga, jag blev påkörd på vägen hit. Not. Tur att det gick bra iaf! *pustar ut*


Ska bli spännande att se i helgen hur det blir med allt...

Den som väntar får se. :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards