Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Therese :) - 12 september 2008 14:57

Kollade precis mailen. Lika trevligt att se hur mkt reklam och spam mail som ramlat in. Men idag gjorde jag ett fynd, grattis du har vunnit biobiljetter! Hur najs känns inte det då! Underbart!

Man kan ju knappast påstå att det är billigt så gratis är gott mmå jag allt tillägga. Biljetterna var till filmen Get smart!

Ska bli trevligt att se den filmen. En komedi dessutom vilket alltid är trevligt! :)


Komedier ska ju vara roliga, inte sant?

Min förhoppning om filmen är att den är rolig iaf!

Av Therese :) - 12 september 2008 13:55

Idag så blir det till att jobba till kl. 19, Urscha! Jag verkligen gruvar mig för det. Men jag hoppas på att få sitta för mig själv och grejja med det som passar mig att göra!


Sen så får man äntligen gå på lite ledighet. Lördag och söndag. Visst låter det härligt :) Självklart är det förstås så många mer än mig som även går på den ledigheten. Och det är absolut inte fyskam!


Vad som händer i helgen är ännu inte riktigt bestämt. Men en sak vet jag som ska fixas och det är flaggstången! Har länge irriterat mig på att linan sitter fast i topp och inte går att få ner.


Snart dags för fika även, tro vad fröken H har fixat för gott med så kort varsel.


Själv så funderar jag på att baka bröd ikväll eller imorgon bitti. Låter det inte gott så säg :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards