Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Therese :) - 8 september 2008 22:44

Idag har varit en slappardag med lite städning. Har dammat, satt upp lite speglar, ljus lyktor och dammsugit lite. Men enbart i typ ett rum. Gissa hur hög arbetsmotivationen varit?

Även att jag småsnegla på filmen dykarna som gick på tv. Tror faktist inte att jag har sett den tidigare. Lite jobbigt att dom snacka danska så man fatta typ inget. Jag har verkligen svårt att förstå mig på danska känner jag. :(


Nu är det snart dags för att krypa sängs. Börjar att känna mig lite trött.


Godnatt med er allesammans!

Av Therese :) - 8 september 2008 22:39

Stackars liten har brytit benet.


Jag håller tummarna för att allt kommer att ordna sig SNAAARAST!!!
Av Therese :) - 8 september 2008 10:05

Sitter i massagestol och bara softar just nu. Så grymt skönt är det. Man skulle kunna somna i den :)

Dagens planer vet jag ännu inte vad det blir. Ledig och fri kan man väll typ säga. Killen ska ju som vanligt när jag är ledig vara på jobbet. Idag var det någon som skulle avtackas. otippat!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards